hakhak

Thursday, February 11, 2010

To be a Chef or not?

Ahh..実は..夢 を たくさん が ある..
そ 今..えらぶ の は 分からない ! >,<
だれ か..たすけて ください!..(それ は いい'ん です か?)

シエフ と ト ステージ ペポーマ と インテリアデザイナー と フライトスチュワーデス と と どち の ほお が いい と 思います か?.
hahaha えらぶ の は むずかしい です ね?..
お金 が ない から, えらぶ こと が 出きない. けれど---I can't let something like that stop me ne?
I think I can learn on my own, I just have to be patient 'coz it will take time.

一時 前 に..ジエジュン の インタビュー を 見ました.
それは私のシェフとなるようにしたくなった  hehehe. ほんとう です!
かれ の ために 何か 特別な 料理 を 作る と 言った----それ は 何ですか?--you better read it yourself..lol *evil laughs*
マガジン を もう よみ-おわった..I found myself smiling..nyahahaha なぜ?-----また ひ-み-つ!..I'll reveal these things in time..but now's not the right moment..
I want to bake ケエーキ, ピーザ and other sweets as well. Hahaha!
彼は私のために 料理 を 作って、私は彼のために焼くよ ! tsktsk--I'm imagining things again---someone spank me! ハハハ!
but if this fairytale won't ever happen.still..ジャブチエが 料理 を する の は やって みる.

I really hope, I'll not be the only one smiling after I fulfill my dream. ..ジエジュンの 笑顔 を 見たい.
もっと 大事 なのは私の家族や、将来の家族...
将来の家族の中で ジエジュン が います か?...*sigh**smile*
もし私があります彼のこと、それから私は彼の世界だろう、彼は自分の世界になります.

Ja, it's time to study again 'coz I'm not good with Japanese. My vocabulary, Kanji, and  grammar are still limited..*fighting*


No comments:

Post a Comment